
Käväisin tänään pikaisesti kirppiksellä ja tuli ostettua 2 laukkua, molemmat kappalehintaan 3€ (kauheita kiskurihintoja pelastusarmeijan kirppiksellä). Huomenna sitten häippäsen Jumboon hieman shopping shoppailemaan, katsotaan sitten minkälaista tarjontaa siellä on... Tänään oli muuten melko tylsä päivä, koulu alkoi vasta klo 11 ja loppui klo 3 sisältäen matikkaa,mantsaa ja kaksi tuntia kuvista. Nyt on ihan pakko mennä siivoamaan huonetta, kun alkaa jo itseäkin ällöttää lattialla onnellisesti juoksevat villakoirat ja hyvä kun telkkarista ylipäänsä näkee mitään pölyn peitosta. Hyvää viikonlopun alkua!

Kommentit